Hell/Heaven-Keshi

Tell me more, I adore you

ねぇ教えてくれないかな、君が愛しいんだ

Can't recall life before you

出逢う前に戻るなんて出来っこないよ

Anymore, I can't afford to

息するだけで精一杯なんだ

Give it all, I do it for you

墓まで一緒に行こうよ、君の為なら何だってする覚悟はできてるから

Hold me down for a minute (Minute)

もう少しこうさせて

That's a lotta 0's for a 26 but I won't admit it

君と逢うまで無意味な人生だったよ

Except in the dark, step out the light

希望のない世界だったのに、希望が現れたんだ

Way too bright for me

僕には君が眩しすぎるよ

Bitch, I might, bitch, I might leave

あいつらとは分かり合えなかった

But not you

けど君となら

Tell you everything when I get another second to

あと少し待ってくれるかな、そしたら全部話せるからさ

Tell me more, I adore you

聞かせてよ、君の全てもさ

Can't recall life before you

また前の暗闇に行きたくないよ

Anymore, I can't afford to

すぐそこまで迫ってきてるんだ

Give it all, I do it for you

君の全てをくれないか、死ぬ覚悟なんてとうに出来てる

I'm devoted, hours turn to minutes when I listen to you talkin'

僕の全てを捧げるよ、君といると時間が早くなってしまうよ

Never noticed, but you must’ve been a godsend

君は気づいてないけど、君は天の賜物なんだ

'Cause I needed you, yeah, I needed you, ohh

僕は一生分の運を使ってしまったかな

Tellin' me I should've tied my ends

結局僕はどうしたらいいのか分からなくなってきた

Tellin' me I gotta watch my dosage

また昔の僕がこっちを見てきてるよ

Took too much and thought that I was dead

クスリが逃がしくれると思ったのに飲み過ぎたかな

And I thought of you, yeah, I thought of you

死にそうだった時も頭の中に君がいたよ

(Tell me more, I adore you)

ねぇ、重すぎるかな

Is this hell or heaven?

ここは天国か?地獄か?

Might be just the medicine

クスリで行き来できるのか

(Can't recall life before you)

(君と離れたくないよ)

You decide, you decide it

いや、君がいるかいないかだ

You decide, you decide, you de—

君がいてくれるだけで天国になるんだ

(Anymore, I can't afford to)

(もうこれ以持たないよ)

Is this hell or heaven?

ここは一体どこなんだ

Might be just the medicine

あの白いのに頼ればいいのか

(Give it all, I do it for you)

(君の全てをくれよ。僕もそうするからさ)

You decide, you decide it

そう思ったけど違ったみたい

You decide, you decide, you de

君がいたらどこだって天国になるんだ