You-Roderick Porter

No, no, no,

Yeah, yeah, yeah, yeah

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

yeah, yeah, yeah

I need you, yeah yeah

僕には君が必要なんだ

Said, I just want to hold you

ただただ君を抱きしめたい

Your beauty take my breath away

美しすぎて息すら忘れるよ

You got me caught in yesterday

昨日君に理性を奪われたんだ

got me caught in yesterday

一目惚れだったよ、

Your laugh like a melody, (la la la)

聞き心地のいい笑い声

Stealin' hearts like a felony, (la la la)

華麗な手口で心を奪われたよ

Wanna dance to the 70's

‘70年代の曲で踊りたい

With you, oh girl with you (yeah)

君と、そう君と一緒にね

Your eyes are like a wonderland, (woah oh oh)

瞳が不思議なくらいきれいだ

Words could never make you understand, (no no no)

言葉で説明なんて出来っこないよ

Takin' drugs so I don't feel the pain

辛くなりたくないからドラッグを飲むんだ

'Cause I don't think you even feel the same about me

だって君が僕と同じように僕のことを思っていないなんて分かっているから

(no, no, about me)

なぁ、そうだろう

No, I don't think you-

僕は分かってるんだ

Yeah, I don't think you-

なぁ、そうだろう

I need you, yeah yeah

そばにいてよ

Said, I just want to hold you

ただ君に抱きつきたいんだ

Your beauty takes my breath away

可愛すぎて息もできない

You got me caught in yesterday,

昨日心を奪われたんだ

got me caught in yesterday

一瞬でいかれちまった、マジでさ

Yeah, yeah, whoa

Oh, oh

Whoa

yeah