Angel-Keshi

I just wanted to believe

僕はただただ信じたかったんだ
That maybe you'd be good to me

君となら上手く行けるって
I'm just misunderstood, you see

ねぇ、ただの誤解なんだよ
You Never had a clue

君は何一理由が見つからないだろう
All the days that I spent loving you

君を愛し続けた日々の
Who'm I supposed to give 'em to?

誰を愛せばよかったんだ

I let you in

僕は君を愛すよ
Again and again

何度も何度も
So tell me, baby

ねぇ、だから教えてよ

What could I do?

どうしたらいいの
What could I do?
I thought you were an angel

君が僕の天使なんだと思ったんだ
And lost myself when I caught sight of you

君を目にした時、僕は自我を失ったよ

I'm Bidding you farewell

僕はお別れを言う
You'd never stand a chance in hell

君はもう地獄から上がってこれないよ
They've got another clientele

彼らはいい獲物を見つけたらしいから
You're Treadin' at the shore

君は浜辺を歩いているんだ
I bet you've never drowned before

おぼれたことがないだろう
In someone that you'd do it for

けど誰かのためなら喜んでするだろう

I let you in

僕はまた君を愛すよ
Again and again

何度も何度も
So tell me, baby

だから教えてくれないか

What could I do?

僕はどうしたらいいんだ
What could I do?

いったい何をしたら
I thought you were an angel

君が天使に見えたんだ
And lost myself when I caught sight of you

目に入ったと同時に自我を失ったんだよ